Dalhoff Travel sikrer konkurrencedygtige priser – og fremtiden

Dalhoff Travel har indgået et samarbejde med DIB Travel i Sverige for fortsat at sikre konkurrencedygtige priser til deres kunder. I fremtiden vil det også betyde en mulighed for digitaliseret booking af rejser.

Vi har længe ledt efter en teknisk platform, der er brugervenlig og let at anvende for både vores kunder og for os selv.  Det har vi fundet nu. Gennem aftalen med DIB Travel kan vi også tilbyde en platform, der matcher vores personlige service, hvilket er enormt vigtigt for os. Personlig service og tilgængelighed er i højsæde hos os,” udtaler Tina Dalhoff, Direktør for Dalhoff Travel.

Dalhoff Travel indgår i en leverandøraftale som betyder, at de kan tilbyde deres kunder et stort udvalg af alt fra fly, hotel og billeje til fordelagtige priser. Derudover har Dalhoff Travel med indgåelsen af samarbejdsaftalen også sikret fremtiden. DIB Travel udvikler en selvbookingplatform, som Dalhoff Travel også kommer til at kunne tilbyde deres kunder på længere sigt.

Aftalen gør, at vi bliver i stand til at levere en bookingtjeneste, der er let at anvende, tilgængelig og af høj kvalitet for vores kunder. Med andre ord vil vi være lige så gode online som offline. Vores kerneforretning vil stadig tage udgangspunkt i den personlige service. Vi ønsker blot også at kunne tilbyde vores kunder en mere digital løsning, ” udtaler Tina Dalhoff.

Om DIB Travel
DIB Travel udfordrer den traditionelle erhvervsrejsebranche. De anvender en høj grad af teknologi og digitalisering i alle dele af deres erhvervsrejser som f.eks. AI- Artificial intelligence og big data med fokus på brugeroplevelsen. DIBs platform gør det let at booke erhvervsrejser, gør det muligt for rejseselskabet at implementere og udvikle rejseprogrammer og giver økonomiafdelingen kontrol over omkostninger og rejsemønster. DIB Travel blev grundlagt i 2015. Virksomheden har i dag kontorer i Stockholm, Lund, Beograd og Milano. Læs mere på www.dibtravel.com

Om Dalhoff Travel
Dalhoff Travel tilbyder skræddersyede rejser til individuelle erhvervskunder og grupper og har eksisteret siden 2007. De har et stort branchekendskab og lægger vægt på at have et personligt kendskab til deres kunder. Høj personlig service, tilgængelighed og tryghed er i fokus hos Dalhoff Travel. Deres erfaring, indsigt og samarbejder gør, at de har de bedste rabatordninger og kan søge efter de bedste priser. Læs mere om Dalhoff Travel på: https://dalhoff-travel.com/da/

Lad os tage en snak

Ring 59 44 40 26 og lad os se,
hvordan vi kan hjælpe jer.

Dalhoff Travel A/S · Havnepladsen 6, 2. · Holbæk · Tlf.: + 45 59 44 40 26 · E-mail: info@dalhoff-travel.com
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.